venerdì 9 gennaio 2015

Card in rosa

Ciao a tutti!
Eccomi qua con una nuova card non per niente sono la mia prima passione....anche se quest'anno mi sono ripromessa di fare anche molti più layout...
Questa volta per realizzare questa card ho seguito lo sketch di Die Cuttin Divas:
Hello everyone!
Here I am with a new card is not for nothing are my first passion .... although this year I promised to do many more layout ...
This time to make this card I followed the sketch of Die Cuttin Divas:


e questa è la mia interpretazione:
and this is my interpretation:


ed ecco alcuni particolari:
and here's some details:



Timbro Prima Marketing colorato con Distress Marker, carta pattern collezione Here & Now di Lori Whitlock by Echo Park e timbro sentiment Scrap It Design.
Stamp Prima Marketing colored with Distress Marker, pattern Here & Now by Lori Whitlock Echo Park, sentiment stamp Scrap It Design.

Purtroppo colorando questa doll mi sono accorta che ho due distress marker che non colorano bene, sembrano finiti, ma li ho utilizzati tra si e no una volta, solo che non ricordo da chi li ho acquistati purtroppo....sapete se c'è un modo per ricaricarli? O devo buttarli e ricomprarli :(
Unfortunately coloring this doll I realized that I have two distress marker that does not stain well, seem finished, but I used them between yes and no once, just do not remember who I bought them, unfortunately ....  you know if there is a way to reload? Or should I throw them and buy them back :(

Con questa card partecipo a:
Die Cuttin Divas - Sketch card 
Party Time Tuesdays - Anything goes

16 commenti:

  1. Cute card! It has two of my favorite things...dots and bling!

    RispondiElimina
  2. Thanks for joining our “Sketch” Challenge this week at Die Cuttin’ Divas.

    Stay Creative,
    Georgiana
    • Carson's Creations •
    Die Cuttin’ Diva DT

    RispondiElimina
  3. Card carinissima, Valentina!
    Grazie per il commento, spero di vederti al mio corso!

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Grazie! Sia per i complimenti sia per aver vinto il tuo corso!!

      Elimina
  4. What fresh colors! Your card reminds me that spring is coming!
    Thanks for joining us at Die Cuttin' Divas this week!

    Evelyn

    RispondiElimina
  5. Very pretty card!! Thanks for joining us at DCD this week!
    Gerda
    http://cardscreations.blogspot.com

    RispondiElimina
  6. So cute! Thanks for joining us this week at Die Cuttin' Divas.

    Leslie

    RispondiElimina
  7. Very cute card! I love the bright colors! Thanks for joining us at Party Time Tuesdays!

    RispondiElimina